Chameleoon dokumentácia Help

WooCommerce

Táto dokumentácia slúži ako podrobný sprievodca pre prepojenie e-shopového systému WooCommerce.

Tento doplnok je skvelým riešením najmä pre malých a stredných podnikateľov využívajúcich WordPress. Poskytuje svoje služby takmer 4 miliónom e-shopov na celom svete.

Užitočné informácie

  1. Ako nastaviť prepojenie so systémom WooCommerce?

  2. Ako nastaviť označenie spôsobu úhrady objednávky?

  3. Ako nastaviť vyhľadávanie objednávky?

  4. Ako nastaviť variabilný symbol pre expedované zásielky?

  5. Ako nastaviť váhu, alebo ignorovanie váhy z e-shopu?

  6. Ako nastaviť automatické doplnenie čísla prepravy k objednávke?

  7. Ako nastaviť zmenu stavu objednávky?

  8. Ako nastaviť automatické priradenie objednávok ku jednotlivým dopravcom?

Základné nastavenia

Všetky dôležité nastavenia pre Váš e-shop môžete nastaviť v sekcii Nastavenia WooCommerce.

Nastavenie WooCommerce

Chameleoon komunikuje s e-shopom WooCommerce prostredníctvom API rozhrania.

Pre prístup k API je potrebné

  • Vygenerovať nový API kľúč a API heslo (Nájdete ich v administrácii Vášho e-shopu)

  • Vyplniť URL adresu Vášho e-shopu

Tieto údaje zadajte v našej aplikácii.

Vygenerovanie prístupových údajov

Pre vygenerovanie prístupových údajov je potrebné sa prihlásiť do administrácie e-shopu, ktorý chcete prepojiť s aplikáciou Chameleoon.

Nový API kľúč a heslo

V detailoch pre kľúč vyplňte:

  • Popis (Description) - napr. Prístup pre Chameleoon

  • Typ oprávnenia (Permissions):

    Ak si želáte doplniť číslo zásielky k objednávke, alebo zmeniť stav objednávky v priebehu expedície, vyberte možnosť Čítať a Zápis (Read and Write), v opačnom prípade postačí možnosť Čítať (Read).

API kľúč

Užitočné informácie

Označenie spôsobu úhrady objednávky

Označenie spôsobu úhrady objednávky vo Vašom systéme je dôležité nastavenie, podľa ktorého aplikácia Chameleoon určuje či sa zásielka posiela na dobierku alebo nie. Aplikácia neumožní používateľovi expedovať zásielku, ak nie je známy spôsob úhrady objednávky z prepojenia.

Ak aplikácia zistí, že sa jedná o nový spôsob platby, ktorý nepozná, je potrebné rozhodnúť, či je daný spôsob platby považovaný za dobierku alebo nie.

Po potvrdení si aplikácia tento výber zapamätá.

Vyhľadávanie objednávky

Objednávky je možné vyhľadávať podľa čísla objednávky, alebo ID objednávky.

Vyhľadávanie objednávky

Nastavenie variabilného symbolu pre zásielky

Ako hodnotu pre variabilný symbol môžete vybrať ID objednávky, číslo faktúry, alebo číslo objednávky.

Tento údaj nie je povinný. Ak nič nevyberiete, automaticky sa ako hodnota nastaví číslo objednávky.

Nastavenie variabilného symbolu

Nastavenie váhy, alebo ignorovania váhy z e-shopu

Ako mernú jednotku pre váhu môžete zvoliť kilogram, alebo gram.

V prípade, že si neželáte zadávať váhu z e-shopu, alebo váhu nemáte uvedenú, zvoľte možnosť Ignorovať váhu.

V tomto prípade sa nastaví váha, ktorú máte uvedenú pri cieľovom dopravcovi.

Nastavenie váhy

Automatické doplnenie čísla prepravy

Toto nastavenie umožňuje pridať číslo prepravy k objednávke vo Vašom e-shope hneď po odoslaní zásielky. Toto číslo následne môžete zaslať Vašim zákazníkom v e-maili.

Automatické doplnenie čísla prepravy

Nastavenie zmeny stavu objednávky

Toto nastavenie umožňuje automatickú zmenu stavu pri niekoľkých údalostiach. Môžete si nastaviť pravidlo, pri akej údalosti sa má zmeniť stav objednávky vo Vašom e-shope.

Vytvorenie pravidla pre zmenu stavu

V kofigurácii pravidla je potrebné zadať názov pravidla, vybrať stav zásielky a vybrať stav, na ktorý sa zmení vo Vašom e-shope.

Ďalšie údaje nie sú povinné, avšak pre bližšiu špecifikáciu ich môžete vyplniť.

Nastavenie pravidla môže vyzerať takto:

Zmena stavu hneď po vytvorení objednávky na stav odoslaná:

Zmena stavu objednávky

Označenie dopravcu vo Vašom systéme

Toto nastavenie slúži na automatické zaradenie zásielok pre jednotlivých dopravcov. Umožňuje predísť manuálnemu výberu dopravcov pre jednotlivé zásielky.

Pre toto nastavenie je potrebné skopírovať názov dopravcu vo WooCommerce a priradiť ho v konfigurácii dopravcu v našej aplikácii.

Označenie dopravcu
Last modified: 07 November 2024