Priebeh balenia
Po úspešnom ukončení procesu vychystávania je možné prejsť na balenie objednávky alebo na nové vychystanie.
Uvedené názorné obrázky sú z počítača, vychystanie a balenie je však prispôsobené aj na telefóny, tablety, či iné zariadenia umožňujúce skenovanie produktov.
Užitočné informácie
Proces balenia
Pre začatie balenia je potrebné:
Zvoliť číslo vychystania
Obsahuje informácie o počte objednávok, ktoré ste v rámci tohto vychystania pripravili, ako aj celkový počet položiek, ktoré dáne objednávky obsahujú.
Zvoliť konkrétnu objednávku
Obsahuje informácie o počte produktov a položiek danej objednávky.
Rovnako obsahuje informáciu o čísle prepravky, do ktorej boli produkty vložené počas vychystávania.

Začatie balenia
Po zvolení konkrétnej objednávky sa zobrazí zoznam produktov, ktoré daná objendávka obsahuje. V hornej časti nájdete informácie o zákazníkovi, informácie o dobierke, prepravcovi a pod.
Pri balení objednávok môžete používať skener, alebo počet kusov môžete potvrdiť aj manuálne.

Po oskenovaní, alebo manuálnom potvrdení poslednej položky danej objednávky systém automaticky spustí generovanie kuriérskeho štítku a následnú automatickú tlač štítku.
Zabalená objednávka následne získa status Zabalená a môžete pristúpiť k baleniu ďalšej objednávky.

Užitočné informácie
Opätovná tlač štítku
V prípade, že dôjde počas tlače k chybe, alebo sa štítok poškodí, môžete nový štítok vytlačiť kliknutím na objednávku so statusom zabalená.

Ukončenie balenia
Ak potrebujete ukončiť proces balenia, môžete tak urobiť kliknutím na tlačidlo viac v dolnej časti zoznamu produktov na balenie.
K baleniu je možné sa vrátiť výberom danej objednávky z časti Balenie.

Pridanie ďalšieho balíku
Ak počas balenia zistíte, že pre kompletné zabalenie objednávky potrebujete ďalšiu krabicu, je možné ju pridať kliknutím na tlačidlo viac, v dolnej časti zoznamu produktov na zabalenie.

Zmena váhy
Ak potrebujete počas balenia zmeniť celkovú váhu zásielky, môžete tak urobiť kliknutím na tlačidlo viac v dolnej časti zoznamu produktov na zabalenie.

Upravenie zásielky
Ak potrebujete zmeniť niektorý z údajov v objednávke, môžete tak urobiť kliknutím na tlačidlo viac v dolnej časti zoznamu produktov na zabalenie.
Po kliknutí na tlačidlo upraviť zásielku budete presmerovaný na formulár týkajúci sa danej objednávky.

Nenašli ste potrebné informácie ? Radi Vám pomôžeme, kontaktujte nás na e-mail: podpora@chameleoon.sk