SuperFaktúra

Dokumentácia pre SuperFaktúra


Služba Chameleoon využíva pre komunikáciu API rozhranie systému SuperFaktúra. Pre komunikáciu s API je potrebné vygenerovať prístupové kľúče v systéme SuperFaktúra.

Získanie prístupových údajov

Prístupové údaje získate po prihlásení do Vášho učtu. Prejtide na kartu Nástroje → následne kliknite na záložku API → skopírujte API email, company_id a API kľúč (kliknite na "Zobraziť celý kľúč").

Nastavenia prepojenia

Pre správnu komunikáciu s API systému SuperFaktúra je potrebné mať k dispozícií API email, API kľúč a company_id.

Označenie spôsobu úhrady objednávky

Označenie spôsobu úhrady objednávky vo Vašom systéme je dôležité nastavenie, podľa ktorého aplikácia Chameleoon určuje či sa zásielka posiela na dobierku alebo nie. Aplikácia neumožní používateľovi expedovať zásielku, ak nie je známy spôsob úhrady objednávky z prepojenia. Ak aplikácia zistí, že sa jedná o nový spôsob platby, ktorý nepozná, vyvolá akciu kde musí používateľ rozhodnuť či daný spôsob úhrady je považovaný za dobierku alebo nie. Po potvrdení akcie si výber aplikácia zapamätá.

Automaticky doplniť číslo prepravy k objednávke v e-shope

Ak si prajete doplniť číslo zásielky k objednávke vo Vašom e-shope hneď po odoslaní zásielky, zaškrtnite toto políčko. Číslo zásielky môžete následne poslať Vaším zákazníkom v e-maily.

Nastavenie zmeny stavu

Aplikácia Chameleoon Vám ponúka automatickú zmenu stavu pri niekoľkých udalostiach. Môžete si nastaviť pravidlo pri akej udalosti sa má zmeniť stav objednávky vo Vašom e-shope.

Vytvorenie pravidla pre zmenu stavu

Po kliknutí na tlačidlo Pridať nové pravidlo sa Vám zobrazí okno pre konfiguráciu pravidla. Je potrebné zadať názov pravidla, vybrať stav zásielky a vybrať stav, na ktorý sa zmení vo Vašom e-shope. Ďalšie údaje pre zmenu stavu nie sú povinné. Ak si prajete bližšie špecifikovať zmenu stavu môžete ich vyplniť.

Ukážka pravidla pre zmenu stavu: Zmena stavu hneď po vytvorení zásielky u kuriéra môže vyzerať takto. Do políčka "Názov" môžeme zadať text "Po vytvorení zásielky", stav zásielky si vyberieme "Vytvorená" a stav v e-shope "Odoslaná". Následne stačí uložiť pravidlo stlačením tlačidla "Potvrdiť". Týmto pravidlom dosiahne, že sa hneď po vytvorení objednávky zmení stav v e-shope na "Odoslaná".

Označenie kuriéra vo Vašom systéme

Aby ste predišli manuálnemu výberu kuriérov pri expedícií, aplikácia Chameleoon dokáže podľa tohto nastavenia automaticky zaradiť objednávky pre vybraného kuriéra. Skopírujte názov kuriéra zo systému SuperFaktúra a priraďte konfigurácií kuriéra v aplikácií Chameleoon.