Plánované funkcionality
🧾 Objednávkový systém
Cieľom novej funkcionality je zlepšiť a zjednotiť procesy v oblasti manažmentu objednávok, expedície a správy skladu. Nový objednávkový systém prináša centralizovaný prehľad objednávok zo všetkých podporovaných e-shopov a ERP systémov na jednom mieste.
Hlavné funkcie:
Prehľad objednávok zo všetkých systémov (Shoptet, Upgates, WooCommerce, Prestashop, Pohoda)
Možnosť vytvárať vlastné pohľady a filtre
Prispôsobiteľná tabuľka objednávok – zobrazenie, zoradenie, šírka a výber stĺpcov
Definícia interných stavov objednávok pre zjednotenie procesov naprieč e-shopmi
Automatické tagy a vlastné označenia na objednávke
Interné komentáre k objednávke – zdieľané v rámci tímu (napr. poznámky z telefonátov či emailov)
Tvorba faktúr z objednávok (aktuálne pre systém Pohoda)
Automatizácia procesov cez Workflows – viď nižšie
⸻
🚀 Plánované novinky
V najbližších týždňoch pribudnú ďalšie rozšírenia:
Zadanie dátumu odoslania pre objednávky s požiadovkou odoslania v neskoršom termíne
Editácia fakturačných a dodacích údajov, vrátane položiek objednávky
Nahlasovanie problémov pri vychystaní, balení alebo kontrole výdaja priamo z danej operácie
Prehľad združených informácií – stav pickingu, informácie o doručení, faktúry, atď.
Dodatočné akcie pri pickingu, balení a kontrole výdaja (napr. “Pridať darček”, "Použiť viac baliaceho materiálu")
Rozdelenie objednávky – možnosť čiastočného odoslania alebo expedície z viacerých skladov
Blokovanie objednávky v prípade zrušenia či požiadavky na zmenu počas procesu expedície
ďalšie funcie budú postupne pridávané

⚙️ Workflows – automatizácia procesov
Workflows prináša pokročilú automatizáciu objednávok, zásielok a ďalších operácií. Môže ísť o jednoduché akcie alebo viacstupňové procesy, ktoré prebiehajú počas niekoľkých dní – napríklad od vytvorenia objednávky až po jej doručenie.
V rámci workflowov môžete:
meniť interný stav objednávky a taktiež zmeniť stav v e-shope
upravovať údaje na objednávke
pridávať označenia a komentáre
vytvoriť zásielku dopredu
vytvoriť faktúru vo fakturačném systéme
ďalšie akcie budú postupne pridávané
Workflows možno spúšťať na základe udalosti (napr. vytvorenie či zmena objednávky) alebo časovo (napr. denne o 7:00). Príklad: Ak objednávka obsahuje darček, systém ju automaticky označí štítkom „Pridať darček“ – vďaka tomu ju okamžite uvidíte vo svojom prehľade.
Ak chcete nastaviť vlastné workflowy, radi vám pomôžeme s návrhom a implementáciou.
💼 Faktúry
Funkcionalita Faktúry uľahčuje prenos údajov medzi e-shopmi a ERP systémami.
Z objednávky môžete jednoducho vytvoriť faktúru v Pohode, neskôr pribudne podpora aj pre Kros Fakturácia, Superfaktúra, Abra FlexiBee, Money ERP a ďalšie systémy.
Faktúru následne môžete:
vytlačiť
automaticky odoslať zákazníkovi e-mailom (plánujeme)
ďalšie funcie budú postupne pridávané