Spracovanie duplicitných objednávok
Aplikácia Chameleoon sleduje duplicitné pokusy o vytvorenie objednávky prepravy z toho istého zdroja.
Aplikácia môže v takomto prípade automaticky odstrániť už nové, alebo už existujúce objednávky v situácii, keď sa užívateľ pokúsi vyexpedovať 2 krát tú istú objednávku.
Nejedná sa však o odstránenie objednávky z kuriérskych systémov.
Aplikácia vám ponúka 4 možnosti spravovania duplicitných objednávok.
Spôsob spravovania, ktorý vám bude najviac vyhovovať, si môžete nastaviť v nastaveniach aplikácie Chameleoon.
Možnosti spravovania duplicitnýoch objednávok
Automaticky odstrániť existujúce objednávky
Systém pri nahrávaní objednávky overí, či už objednávka v aplikácii Chameleoon existuje.
Ak áno, pôvodnú objednávku automaticky odstráni.
Aktuálna je objednávka, ktorá sa práve importuje.POZOR: Objednávka sa odstráni z aplikácie Chameleoon, ale nie zo systému dopravcu.
Automaticky vyčistiť už vyexpedované zo zoznamu
Pri importe objednávok do aplikácie Chameleoon v rámci hromadnej expedície systém vyhľadá už existujúce objednávky a automaticky ich odstráni zo zoznamu pre expedíciu.
V zozname pre expedíciu zostanú len objednávky, ktoré doposiaľ neboli cez aplikáciu Chameleoon expedované.Ak si prajete objednávky vyexpedovať znova, je potrebné ich odstrániť zo zoznamu vyexpedovaných objednávok v aplikácii Chameleoon.
Existujúce odstrániť na otázku (odstrániť vyexpedované)
Pri importe objednávok do aplikácie Chameleoon systém vyhľadá už existujúce objednávky.
Ak už niektorá z objednávok bola vyexpedovaná,aplikácia zobrazí upozornenie o duplicite. Užívateľ môže pôvodnú objednávku odstrániť alebo zruší operáciu.Aplikácia neumožní pokračovať v expedícii, ak existuje duplicitná objednávka.
POZOR: V prípade možnosti "odstrániť objednávku" sa objednávka neodstráni zo systému dopravcu.Už vyexpedované vyčistiť zo zoznamu na otázku
Pri importe objednávok do aplikácie Chameleoon, v rámci hromadnej expedície, systém vyhľadá existujúce objednávky a zobrazí otázku, či ich vynechať zo zoznamu pre expedíciu.
V prípade že užívateľ zvolí ÁNO, budú objednávky vynechané zo zoznamu pre expedíciu.
Ak užívateľ zvolí NIE, objednávky sa zobrazia v zozname pre expedíciu.POZOR : Ak užívateľ vyexpeduje už existujúcu objednávku, predošlá objednávka bude automaticky odstránená zo systému Chameleoon, ale nebude odstránená zo systému dopravcu.
Nenašli ste potrebné informácie ? Radi Vám pomôžeme, kontaktujte nás na e-mail: podpora@chameleoon.sk