Chameleoon dokumentácia Help

FastCentrik

Služba Chameleoon využíva pre komunikáciu API rozhranie e-shopu FastCentrik. Pre komunikáciu s API je potrebné požiadať podporu FastCentrik o vygenerovanie url adresy pre export a import dát.

Nastavenia prepojenia

Pre správnu komunikáciu s API je potrebné mať k dispozícií vyžiadané url adresy pre export a import dát. Tieto údaje následne zadajte do nastavení aplikácie Chameleoon.

Fastcentrik zakladne nastavenia

Označenie spôsobu úhrady objednávky

Označenie spôsobu úhrady objednávky vo Vašom systéme je dôležité nastavenie, podľa ktorého aplikácia Chameleoon určuje či sa zásielka posiela na dobierku alebo nie. Aplikácia neumožní používateľovi expedovať zásielku, ak nie je známy spôsob úhrady objednávky z prepojenia.

Ak aplikácia zistí, že sa jedná o nový spôsob platby, ktorý nepozná, je potrebné rozhodnúť, či je daný spôsob platby považovaný za dobierku alebo nie.

Príklad:

Ak využívate ako spôsob úhrady dobierku, platbu v hotovosti, platbu v hotovosti na pokladni a ďalšie spôsoby, označte možnosť Áno.

Ak využívate ako spôsob úhrady platbu kartou, GooglePay, platbu prevodom a ďalšie spôsoby, označte možnosť Nie.

Po potvrdení si aplikácia tento výber zapamätá.

Označenie kuriéra vo Vašom systéme

Aby ste predišli manuálnemu výberu kuriérov pri expedícií, aplikácia Chameleoon dokáže podľa tohto nastavenia automaticky zaradiť objednávky pre vybraného kuriéra.

V administrácií Vášho e-shopu kliknite na položku "Nastavenia -> Doprava" v ľavom menu administrácie. Následne pre každého kuriéra, ktorého budete expedovať cez aplikáciu Chameleoon, skopírujte názov kuriéra a priraďte konfigurácií kuriéra v aplikácií Chameleoon.

Fastcentrik oznacenie kurierov
Last modified: 07 November 2024