Chameleoon dokumentácia Help

FAQ kuriéri

Ako zistím cenu za jednotlivých dopravcov? Musím si ju s každým dopravcom dohodnúť sám?

Cenu pre jednotlivých dopravcov je potrebné dohodnúť si individuálne s dopravcami. Naša aplikácia slúži len na spracovanie objednávok prepravy. Nie je nijako zmluvne prepojená s dopravcami.

Nemám pridelenú číselnú radu v Slovenskej pošte, ako mám tlačiť štítky?

ak nemáte pridelenú číselnú radu, tak musíte tlačí štítky v portáli EPH (https://eph.posta.sk). O číselnú radu môžete požiadať obchodného zástupcu Slovenskej pošty. V prípade, že nemáte prideleného obchodného zástupcu, stačí, ak navštívite akúkoľvek pobočku Slovenskej pošty, kde Vám číselnú radu na počkanie pridelia.

SPS problém s CZK dobierkou

V prípade, ak Vám zmení menu pri dobierke (3000 CZK Vám prehodí na 3000 EUR), musíte kontaktovať svojho obchodného zástupcu v SPS.

Čo znamená pojem "VLASTNÁ DOPRAVA"?

"Vlastná doprava" bola koncipovaná pre zákazníkov, ktorí chceli aplikáciu Chameleoon využívať výhradne na kontrolu výdaja tovaru. V praxi "Vlastná doprava" znamená, že sa kontrolujú iba položky. Neodosiela sa objednávka prepravy, ani sa netlačí expedičný štítok. Túto možnosť využívali zákazníci, ktorí si zabezpečovali dopravu vlastnými prostriedkami, alebo sa jednalo o objednávky s osobným odberom. Momentálne pri tomto type dopravy nepodporujeme tlač štítku. Máme to však v pláne.

Je možné pri vlastnej doprave tlačiť svoj vlastný štítok?

Momentálne pri tomto type dopravy nie je možné tlačiť štítok. Máme to však v pláne.

Je možná dotlač štítkov?

Áno, ak ste neopustili okno expedície v Chameleoone, dotlač štítkov je možná. Ak okno opustíte, v takomto prípade už dotlač štítku nie je možná. V dohľadnej dobe bude možné aj to.

Chcem si vytvoriť štítok, aj keď nie je zvozový dátum. Je to možné?

Áno, je to možné, stačí, ak si manuálne prepíšete dátum zvozu.

Last modified: 13 September 2024